Tomi Tuominen antaa kirjastolle anteeksi!

Jos haluat tietää, minkä Tomi Tuominen antaa kirjastolle anteeksi, lue täältä!

”Tomi Tuominen on Suen kolumnisti ja kriitikko. Hän on popkulttuurin sekatyömies ja suurkuluttaja: tiskijukka, kuvittaja, graafikko, muusikko ja kirjoittaja.

– Kolumni lähti siitä, kun avovaimoni Emmi aloitti työharjoittelun Turun Kaupunginkirjaston viestintäosastolla. Yhtenä aamuna aloin pohtia omaa suhdettani kirjastoon. Mieleeni tuli noita ikäviä ja jopa elämää pitkälle määrittäneitä tapahtumia, jotka omalla kohdallani liittyivät kirjastoon rakennuksena ja tapahtumapaikkana. Vielä enemmän tulivat mieleen kaikki ne hyvät asiat, jotka kirjasto instituutiona on minulle antanut. En olisi minä, ellei kirjasto olisi minua tähän suuntaan johdatellut ja opastanut.

Sue on vuonna 1994 perustettu suomalainen rocklehti. Lehden toimitus sijaitsee Turussa. Sue ilmestyy kerran kuussa tabloid-muotoisena ilmaisjakelulehtenä, jota saa jakelupisteistä kautta maan.”

Ari Väntänen, Sue-lehden toimituspäällikkö