Entressen kirjaston Jukeboksi avautuu

Espoon Entressen kirjaston yhteyteen avataan 15.3.2013 klo 17 virallisesti musiikista kiinnostuneille nuorille tarkoitettu Jukeboksi.

”Jukeboksi on kuin viihtyisä olohuone, jossa voi oleskella kavereiden kanssa, osallistua erilaisiin järjestettyihin happeningeihin, katsoa ja kuunnella musiikkiesityksiä tai musisoida itse. Tilassa on musiikkihuone, jossa on esim. sähköiset rummut, kitara, basso ja piano. Keittiössä järjestetään lähiaikoina ruuanlaittokursseja. Jukeboksissa tapahtuu kaikenlaista. Toiminnan keskipisteenä on elävä musiikki ja muuten musiikkiin liittyvät tapahtumat.”

Avajaisissa esiintyvät Rock in Finglish -bändikilpailun voittaja Dawn sekä Trio Maijala & Syksyistä. Luvassa on myös tarjoilua. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Osoite: Entressen kirjasto, Siltakatu 11, 02770 Espoo (Jukeboksi sijaitsee kirjastoa vastapäätä)

Lisätietoja www-osoitteesta: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Entressen_kirjasto/Tapahtumat/Jukeboksin_avajaiset(15806)

Eva Wilenius, p. 09 816 83995